Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s. – Bc. Radek Benda
Bc. Radek Benda
Master's thesis
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Corporate Publishing as an effective tool of marketing communications at Vodafone Czech Republic company
Anotácia:
Diplomová práce v teoretické části popisuje východiska pro corporate publishing. Byl zde kladen velký důraz na komunikaci jako takovou, marketingovou komunikaci a vztahy s veřejností. Dále byly popsány jednotlivé formy corporate publishing ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. V praktické části jsem se zabýval konkrétním rozborem jednotlivých nástrojů corporate publishing ve společnosti Vodafone …viacAbstract:
This thesis describes the theoretical basis for the corporate publishing. There is a focus on global communication, marketing communications and public relations. I was also described various forms of corporate publishing at Vodafone Czech Republic a.s. In the practical part I was devoted to individual corporate publishing tools at Vodafone Czech Republic a.s., where I gave the greatest weight ČILICHILI …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zqj1c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENDA, Radek. \textit{Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/uvf70q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Pavel Dvouletý -
Publicita značky Vodafone Czech Republic
Dominik Ptáček -
Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anna Nestávalová -
Finanční analýza Vodafone Czech Republic, a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Hiep Vu