Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s. – Bc. Radek Benda
Bc. Radek Benda
Diplomová práce
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Corporate Publishing as an effective tool of marketing communications at Vodafone Czech Republic company
Anotace:
Diplomová práce v teoretické části popisuje východiska pro corporate publishing. Byl zde kladen velký důraz na komunikaci jako takovou, marketingovou komunikaci a vztahy s veřejností. Dále byly popsány jednotlivé formy corporate publishing ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. V praktické části jsem se zabýval konkrétním rozborem jednotlivých nástrojů corporate publishing ve společnosti Vodafone …víceAbstract:
This thesis describes the theoretical basis for the corporate publishing. There is a focus on global communication, marketing communications and public relations. I was also described various forms of corporate publishing at Vodafone Czech Republic a.s. In the practical part I was devoted to individual corporate publishing tools at Vodafone Czech Republic a.s., where I gave the greatest weight ČILICHILI …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zqj1c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENDA, Radek. \textit{Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/uvf70q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Pavel Dvouletý -
Publicita značky Vodafone Czech Republic
Dominik Ptáček -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anna Nestávalová -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Finanční analýza Vodafone Czech Republic, a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Hiep Vu