Marketingový průzkum trhu společnosti In Motion s použitím internetu – Barbora Stůjová
Barbora Stůjová
Bakalářská práce
Marketingový průzkum trhu společnosti In Motion s použitím internetu
Marketing research of In Motion company with use of Internet
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingový průzkumem trhu, který je proveden pro společnost In Motion za pomoci internetu. V teoretické části práce jsou vysvětleny důležité pojmy a metody spojené s marketingovým výzkumem a také způsoby sběru dat. V praktické části je proveden sekundární výzkum společnosti In Motion za pomoci analýzy SWOT a primární výzkum za pomoci dotazníkové šetření. Cílem práce je …víceAbstract:
Bachelor's work is concerned with marketing market research, which is performed for In Motion company with use of internet. In theorethical part of work are explained important terms and methods related to marketing research and also ways of collecting data. In practical part of work is secondary research of In Motion company with help of SWOT analysis performed together with the primary research with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52965
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Štěpán Müller
- Oponent: Radek Čajka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52965
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu - případ tanečních škol
Sandra Maitahová -
Marketingový průzkum zákazníků společnosti T-Mobile
Květa Čermák -
Marketingový průzkum v ZŠ a MŠ Radostice
Eva Kubíková -
Marketingový průzkum akcí pro veřejnost pořádaných Slováckým muzeem v Uherském Hradišti
Ondřej Kotačka -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix produktu netradičního cestovního ruchu pro konkrétní hotel
Jitka Holasová -
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová