Crowdfundingová kampaň pro vybranou organizaci – Bc. Jakub LOCHAŘ
Bc. Jakub LOCHAŘ
Diplomová práce
Crowdfundingová kampaň pro vybranou organizaci
Crowdfunding campaign for selected organization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením crowdfundingové a komunikační kampaně pro vybranou organizaci. Obsahuje také PESTLE analýzu, benchmarking tří crowdfundingových portálů, poznatky z příkladů dobré a špatné praxe a výstupy z marketingové porady. Práce má posloužit jako vzor pro jiné subjekty, které chtějí využít crowdfunding k financování svých projektů.Abstract:
The master's thesis deals with the creation of a crowdfunding and communication campaign for a selected organization. It also includes a PESTLE analysis, benchmarking of three crowdfunding portals, insights from examples of good and bad practice and outputs from a marketing meeting. The master's thesis should serve as a model for other entities that want to use crowdfunding to finance their projects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LOCHAŘ, Jakub. Crowdfundingová kampaň pro vybranou organizaci. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace crowdfundingových projektů
Veronika Sotáková -
Crowdfundingová kampaň ZEMBAG
Karolína Nováková -
Kampaň neziskové organizace s cílem navýšit počet dárců
Adéla Nováková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Sandra Jiřiková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Andrea Kanko -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Vlasta Dušková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková