Význam PR v integraci mkt. komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů mkt. komunikace – Bc. Hana Plassová
Bc. Hana Plassová
Diplomová práce
Význam PR v integraci mkt. komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů mkt. komunikace
THE IMPORTANCE OF PUBLIC RELATIONS IN INTEGRATION OF MARKETING COMMUNICATION AND ITS INFLUENCE ON THE EFFECTIVITY OF OTHER MARKETING COMMUNICATION TOOLS
Anotace:
Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingové komunikace. Cílem této diplomové práce je poznání potřeb jednak držitelů permanentních vstupenek na domácí zápasy HC PSG Zlín, jednak těch, kteří si kupují standardní jednorázové vstupenky, dále identifikování jejich motivací k nákupu, zjištění jejich vztahu a postoje k nástrojům marketingové komunikace …víceAbstract:
The importance of Public Relations in the integration of marketing communications and it's influence on the effectivity of other marketing communication tools. The aim of the diploma thesis is to reveal the needs of both the holders of the HC PSG Zlin season tickets and the buyers of standard one-time tickets and the identification of their motivation to buy, finding out their relation and attitude …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 15. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLASSOVÁ, Hana. \textit{Význam PR v integraci mkt. komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů mkt. komunikace}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/uvnxkw/.
Jak správně citovat práci
Plassová, Hana. Význam PR v integraci mkt. komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů mkt. komunikace. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení rizik úniku nebezpečné chemické látky z vybraného zimního stadionu
Veronika Vychodilová -
Vyhodnocení dopadu havárie s únikem amoniaku ze zimního stadionu ve Zlíně
Jiří HANÁK -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Stakeholders ve sportovni organizaci
Karolina Spielmannová -
Návrh marketingového plánu sportovní organizace
David Sládeček -
Specifika měření výkonnosti sportovní organizace
Linda Kvasničková -
Zdroje financování neziskové organizace - sportovní svaz
Jan Poledne -
Management sportovní organizace
Jaroslav Volmut