Význam PR v integraci mkt. komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů mkt. komunikace – Bc. Hana Plassová
Bc. Hana Plassová
Master's thesis
Význam PR v integraci mkt. komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů mkt. komunikace
THE IMPORTANCE OF PUBLIC RELATIONS IN INTEGRATION OF MARKETING COMMUNICATION AND ITS INFLUENCE ON THE EFFECTIVITY OF OTHER MARKETING COMMUNICATION TOOLS
Abstract:
Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingové komunikace. Cílem této diplomové práce je poznání potřeb jednak držitelů permanentních vstupenek na domácí zápasy HC PSG Zlín, jednak těch, kteří si kupují standardní jednorázové vstupenky, dále identifikování jejich motivací k nákupu, zjištění jejich vztahu a postoje k nástrojům marketingové komunikace …moreAbstract:
The importance of Public Relations in the integration of marketing communications and it's influence on the effectivity of other marketing communication tools. The aim of the diploma thesis is to reveal the needs of both the holders of the HC PSG Zlin season tickets and the buyers of standard one-time tickets and the identification of their motivation to buy, finding out their relation and attitude …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 15. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLASSOVÁ, Hana. \textit{Význam PR v integraci mkt. komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů mkt. komunikace}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/uvnxkw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Plassová, Hana. Význam PR v integraci mkt. komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů mkt. komunikace. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Posouzení rizik úniku nebezpečné chemické látky z vybraného zimního stadionu
Veronika Vychodilová -
Vyhodnocení dopadu havárie s únikem amoniaku ze zimního stadionu ve Zlíně
Jiří HANÁK -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Stakeholders ve sportovni organizaci
Karolina Spielmannová -
Návrh marketingového plánu sportovní organizace
David Sládeček -
Specifika měření výkonnosti sportovní organizace
Linda Kvasničková -
Zdroje financování neziskové organizace - sportovní svaz
Jan Poledne -
Management sportovní organizace
Jaroslav Volmut