Green marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie – Michal Gajdoš
Michal Gajdoš
Bakalářská práce
Green marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu green marketingu, a jak tento druh marketingu ovlivňuje chování spotřebitelů. Detailně popisuje co je green marketing a jeho součásti, a také popisuje negativní stránku green marketingu - greenwashing. Dále se zabývá tématem společenské odpovědnosti podniků a nakonec spotřebnímu chování lidí. V praktické části práce byl proveden kvantitativní výzkum formou elektronického …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to green marketing, and how this kind of marketing affects consumer behaviour. Describes in detail what is green marketing and its components, and also describes the negative part of green marketing - greenwashing. It also deals with the topic of corporate social responsibilty and in the last theoretical part with the consumer beahviour. In the practical part was created …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa venuje téme green marketingu, a ako tento druh marketingu vplýva na správanie spotrebiteľov. Detailne popisuje čo je green marketing a jeho súčasti, a taktiež popisuje negatívnu stránku green marketingu - greenwashing. Ďalej sa zaoberá témou spoločenskej zodpovednosti podnikov a nakoniec spotrebnému správaniu ľudí. V praktickej časti práce bol prevedený kvantitatívny výskum …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50697
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50697
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Správanie spotrebiteľov na trhu s hygienickými potrebami
Karin Javorčíková -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
Správanie spotrebiteľov na trhu udržateľnej módy
Zuzana Zajacová -
ROPO efekt a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
Alexandra Ďurajková -
Správanie slovenských a holandských spotrebiteľov v oblasti plytvania potravinami
Kristína Bečárová -
Správanie a rozhodovanie spotrebiteľov na trhu farieb na vlasy
Monika Kandríková -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero