Lucie MAHĎÁKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV

Analysis of Customer Satisfaction of the company OMV
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků čerpací stanice OMV - Louky. Je zde hodnocena jak samotná prodejna, tak i její služby a ceny. Jelikož prodejna OMV ? Louky spadá pod firmu OMV Česká republika, s.r.o., tak je v rámci kvality produktů hodnocena i firma OMV. Dotazníkovým šetřením jsou shromážděny informace, které se týkají připomínek, stížností, pochval a návrhů zákazníků …více
Abstract:
The aim of this thesis is the analysis of customer satisfaction with gas station OMV - Louky. Customers evaluate the shop, for instance its services and prices. Because the fact, that the gas station OMV - Louky belongs to the company OMV Czech Republic, s. r. o., also the company OMV is evaluated through the quality of their products. Through a questionnaire survey is collected information concerning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2012
Zveřejnit od: 24. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAHĎÁKOVÁ, Lucie. Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing