Nikola Pachlopníková

Bachelor's thesis

Spokojenost uživatelů s elektronickými veřejnými službami - případová studie

Satisfaction of users with electronic public services - a case study
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, zda jsou uživatelé spokojeni se službou Czech POINT, identifikovat silné a slabé stránky systému, stejně tak jako kritéria spokojenosti. Pilotní fáze projektu Czech POINT byla spuštěna v roce 2007 a do ostrého provozu přešla o rok později. Účelem projektu je zefektivnit komunikaci mezi občanem a veřejnou správou a omezit tak přílišnou byrokracii pomocí jednoho univerzálního …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to determine whether the users are satisfied with an electronic public service called Czech POINT, also to identify strengths and weaknesses of this system as well as user satisfaction criteria. Pilot stage of the project Czech POINT was launched in 2007 and the full version was released one year later. The objective of the project is to streamline communication between …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. David Špaček, Ph.D.
  • Reader: prof. Ing. Juraj Nemec, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta