Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? – Bc. Karel Hrach
Bc. Karel Hrach
Diplomová práce
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Does commercial influence the way of society living?
Anotace:
Diplomová práce se zabývá reklamou a jejím působením na společnost. Práce se skládá ze tří částí, teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část obsahuje definice reklamy, cíle reklamy, marketingový mix a jeho nástroje. Dále jsou zde přiblíženy reklamní agentury a jejich činnosti. V kapitole reklamní média jsou podrobně popsány jednotlivé typy médií. Následuje kapitola zaměřená na historický vývoj …víceAbstract:
Dissertation deals with the advertising and its impact on the society. The work is composed of three parts, theoretical, analytical and design. Theoretical part contains the definition of the advertising, its target, marketing mix and its implements. Advertising agencies and their activities are also expound in this part. In the chapter advertising medias different types of medias are described in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8741/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRACH, Karel. \textit{Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/uwotrq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Role kultury v psychologii reklamy
Tereza Kleinová -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Natálie Sátrová