Herbarium vivae icones - elektronický výukový herbář – Bc. Pavel Veselý, Ph.D.
Bc. Pavel Veselý, Ph.D.
Diplomová práce
Herbarium vivae icones - elektronický výukový herbář
Herbarium, vivae icones: tutorial for plant identification
Anotace:
Smyslem projektu, který je realizován jako součást této diplomové práce, je posílení názornosti výuky botaniky na Přírodovědecké fakultě MU a zároveň zlepšení znalostí nejhojněji se vyskytujících druhů rostlin u studentů odborného biologického zaměření a zejména u absolventů učitelského studia biologie. K tomuto účelu byl vytvořen elektronický herbář, uživatelské komunikační rozhraní a podpora testování …víceAbstract:
The aim of the project that is realized as a part of this master thesis is to reinforce botany teaching at the Faculty of Science of Masaryk University and simultaneously to improve students' knowledge of the most abundant plant species. The project is focused on students specialized in biology and particularly on students of biology teaching. For this purpose there were created an electronic herbarium …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j2f2z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Bureš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství biologie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Praktické poznávání krytosemenných rostlin u žáků základních škol
Lucie TÍŽKOVÁ -
1. Teoretická část: Kytka - historie a současnost zobrazení rostliny ve fotografii 2. Praktická část: a) reprezentativní publikace: Úryvky b) volný výstavní soubor: Krajinné prvky
Petra HAJDŮCHOVÁ -
Výukový program na metodiku práce s programem na kreslení map OCAD 6
Martin Henych -
Analysis of Potential Benefits of Using Gamification in English Learning in a High-school Educational Context
Johana Ringelová -
"Biodiverzita jsme my" - samoobslužný program
Zuzana Šimarová -
Program na podporu výuky lineární algebry
Filip JOSKA