Ing. Martina Votýpková

Bachelor's thesis

Vliv reklamy na spotřebitele

The Influence of advertising on consumers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje ve své obecné části na charakteristiku marketingu, reklamy a marketingového výzkumu. V praktické části práce je charakterizována Poštovní spořitelna, detailně zhodnoceny reklamy s Evou Holubovou a úspěšnost loňské reklamní kampaně. Pro zjištění vlivu reklamy na spotřebitele bylo využito dotazníkového šetření.
Abstract:
This bachelor´s thesis focuses in part on their general characteristics of marketing, advertising and marketing research. There is characterized Postovni spořitelna in practical part, focused ond detailed evaluation of advertising with Eva Holubova and success of last year´s campaign. It was used the survey to determine the effect on advertising on customer.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Ondřej Pešek
  • Reader: PhDr. Jiří Němec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní