Bc. Martina Machalová

Bachelor's thesis

Udržitelný marketing v propagaci kosmetických značek z pohledu spotřebitelů

Sustainable marketing in the promotion of cosmetic brands from the perspective of consumers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá pohledy spotřebitelů na udržitelný marketing v propagaci kosmetických firem. Tato práce se skládá ze tří kapitol, první je teoretická, druhá analytická a třetí návrhová. Teoretická část je tvořena základní terminologií vztahující se k udržitelnosti, komunikačnímu mixu v kosmetickém průmyslu a spotřebitelskému chování napříč generacemi. Analytická část práce popisuje zkoumanou …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with consumers' views on sustainable marketing in the promotion of cosmetic companies. This work consists of three chapters, the first is theoretical, the second analytical and the third design. The theoretical part consists of basic terminology related to sustainability, the communication mix in the cosmetics industry and consumer behavior across generations. The analytical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Ivan Šimek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON