Bc. Martina Machalová

Bakalářská práce

Udržitelný marketing v propagaci kosmetických značek z pohledu spotřebitelů

Sustainable marketing in the promotion of cosmetic brands from the perspective of consumers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pohledy spotřebitelů na udržitelný marketing v propagaci kosmetických firem. Tato práce se skládá ze tří kapitol, první je teoretická, druhá analytická a třetí návrhová. Teoretická část je tvořena základní terminologií vztahující se k udržitelnosti, komunikačnímu mixu v kosmetickém průmyslu a spotřebitelskému chování napříč generacemi. Analytická část práce popisuje zkoumanou …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with consumers' views on sustainable marketing in the promotion of cosmetic companies. This work consists of three chapters, the first is theoretical, the second analytical and the third design. The theoretical part consists of basic terminology related to sustainability, the communication mix in the cosmetics industry and consumer behavior across generations. The analytical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Ivan Šimek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON