Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh – Aneta Wezdenková
Aneta Wezdenková
Bachelor's thesis
Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh
Communication Plan of the Troubelice Chocolate Company Focused on Specific Products and B2C Market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je návrh a zpracování komunikačního plánu Čokoládovny Troubelice na rok 2016 se zaměřením na tabulkové čokolády a koncového zákazníka. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které souvisejí s danou problematikou a následně jsou v práci aplikovány. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix čokoládovny. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose and create a communication plan of the Troubelice chocolate company for the year 2016 focused on chocolate bars plus end consumer. The theoretical part deals with fundamental terms, which are connected with the given issue and used consequently in the work. The company is introduced and the marketing mix is processed in the introduction of the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdenka Bačíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WEZDENKOVÁ, Aneta. \textit{Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ux3n3a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Wezdenková, Aneta. Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová