Tvorba a vyhodnocení online reklamní kampaně – Bc. Tereza Porschová
Bc. Tereza Porschová
Master's thesis
Tvorba a vyhodnocení online reklamní kampaně
Creating online advertising campaign
Abstract:
Teoretická část práce vychází obecných principů reklamy a reklamních kampaní. Na základě těchto východisek byly vytvořeny dvě reklamní kampaně na vyhledávači Google. Pro vytvoření reklamní kampaně na vyhledávači Google poskytuje Google zdarma nástroj AdWords, jež je dostupný online. Dvě kampaně byly vytvořeny z důvodu oblasti působení společnosti a konkrétního oboru - školka. Každá reklamní kampaň …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis is based on the general principles of advertising and promotional campaigns. On this basis, they were created two advertising campaigns on the Google search engine. To create advertising campaigns on the Google search engine Google provides a free AdWords tool, which is available online. Two campaigns were created by reason of the effects of a specific field - kindergarten …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Alexandr Vasilenko
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PORSCHOVÁ, Tereza. \textit{Tvorba a vyhodnocení online reklamní kampaně}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ux4her/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Online advertising: a case study of a company
Ekaterina Kichneva -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Petr Mareš -
Russkaja internet-reklama i PR v sfere turizma
Saida Teuvazhukova -
Placená internetová reklama
Petr Snítil -
Využití Google Analytics v konkrétní firmě
Michal Founě
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights