Tvorba a vyhodnocení online reklamní kampaně – Bc. Tereza Porschová
Bc. Tereza Porschová
Master's thesis
Tvorba a vyhodnocení online reklamní kampaně
Creating online advertising campaign
Anotácia:
Teoretická část práce vychází obecných principů reklamy a reklamních kampaní. Na základě těchto východisek byly vytvořeny dvě reklamní kampaně na vyhledávači Google. Pro vytvoření reklamní kampaně na vyhledávači Google poskytuje Google zdarma nástroj AdWords, jež je dostupný online. Dvě kampaně byly vytvořeny z důvodu oblasti působení společnosti a konkrétního oboru - školka. Každá reklamní kampaň …viacAbstract:
The theoretical part of the thesis is based on the general principles of advertising and promotional campaigns. On this basis, they were created two advertising campaigns on the Google search engine. To create advertising campaigns on the Google search engine Google provides a free AdWords tool, which is available online. Two campaigns were created by reason of the effects of a specific field - kindergarten …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Alexandr Vasilenko
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Online advertising: a case study of a company
Ekaterina Kichneva -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Petr Mareš -
Russkaja internet-reklama i PR v sfere turizma
Saida Teuvazhukova -
Placená internetová reklama
Petr Snítil -
Využití Google Analytics v konkrétní firmě
Michal Founě
Názov
Vložil
Vložené
Práva