Irina Djukič

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie značky VINTAGE by Comtessa

Proposal of marketing strategy for brand VINTAGE by Comtessa
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je sestavení komplexní marketingového strategie se zaměřením na prvek komunikace pro oděvní prodejnu VINTAGE by Comtessa. Teoretická část představuje úvod do problematiky v rychloobrátkové módě a popisuje metody využité v praktické části. Praktická část počínaje analýzou vnějšího prostředí nové prodejny VINTAGE by Comtessa, pokračuje detailní analýzou STP modelu, která …více
Abstract:
The master thesis aims to develop complex marketing strategy with focus on the communication mix for the new fashion store VINTAGE by Comtessa. The theoretical part involves the introduction to the global fast-fashion issue as well as it describes in depth methods used in the practical part. The practical part describes the marketing situational analysis and the STP model based on a realized survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Miroslav Špaček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81611

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management