Návrh marketingové strategie značky VINTAGE by Comtessa – Irina Djukič
Irina Djukič
Master's thesis
Návrh marketingové strategie značky VINTAGE by Comtessa
Proposal of marketing strategy for brand VINTAGE by Comtessa
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je sestavení komplexní marketingového strategie se zaměřením na prvek komunikace pro oděvní prodejnu VINTAGE by Comtessa. Teoretická část představuje úvod do problematiky v rychloobrátkové módě a popisuje metody využité v praktické části. Praktická část počínaje analýzou vnějšího prostředí nové prodejny VINTAGE by Comtessa, pokračuje detailní analýzou STP modelu, která …viacAbstract:
The master thesis aims to develop complex marketing strategy with focus on the communication mix for the new fashion store VINTAGE by Comtessa. The theoretical part involves the introduction to the global fast-fashion issue as well as it describes in depth methods used in the practical part. The practical part describes the marketing situational analysis and the STP model based on a realized survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Miroslav Špaček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81611
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová