Tereza SOKOLOVÁ
Bachelor's thesis
Public relations nadačního fondu
Public relations of endowment fund
Abstract:
V dnešní době se nadační fondy stávají stále více oblíbenými prostředky k realizaci dobročinných projektů, a proto je velmi důležité efektivně komunikovat s veřejností a tvořit povědomí o fondu. Cílem práce je optimalizace obsahu na sociální síti Instagram za účelem zlepšení viditelnosti nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda mezi veřejností prostřednictvím public relations. Ke splnění cíle bylo využito …moreAbstract:
Nowadays, endowment funds are becoming increasingly popular means of implementing charitable projects, so it is very important to communicate effectively with the public and create awareness of the fund. The aim of this paper is to optimize the content on the social network Instagram in order to improve the visibility of the Ronald McDonald House Foundation among the public through public relations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOKOLOVÁ, Tereza. \textit{Public relations nadačního fondu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/uxdby9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOKOLOVÁ, Tereza. Public relations nadačního fondu. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Sociální sítě vybrané neziskové organizace
Sandra Vončinová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Komunitní funkce vybrané neziskové organizace: její vliv na image
Petra Křížková -
Marketing neziskové organizace VietUp
Anna Nguyenová -
Neziskové organizace a média
Kamil Farag -
Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution
Tereza Solanská -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova