Ing. Islam Melordoyev

Master's thesis

Direct Marketing of the selected company

Direct Marketing of the selected company
Abstract:
Dána diplomová práce, se zabývá propagaci společnosti JSC “Rastro” stavební materiály. Teoretická část, se bude zabývat historii reklamy, která prokazuje, že je součástí marketingového komplexu maloobchodní společnosti. Představuje recenze stavebních materiálů města Petrohradu a jeho regionu, popisuje specifické aspekty, trhu prodeje stavebních materiálů. Analytická část se zabývá, analýzy byznys struktury …more
Abstract:
In this Master Thesis the development of promotion program for construction materials of JSC «Rastro» at retail network is considered. The theoretical part highlights the promotion policy in general, proving it to be a part of marketing complex of retail company, presents a review of construction materials’ market of the city of Saint Petersburg and its region, describes specific aspects of retail …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2020
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní