Direct Marketing of the selected company – Ing. Islam Melordoyev
Ing. Islam Melordoyev
Master's thesis
Direct Marketing of the selected company
Direct Marketing of the selected company
Anotácia:
Dána diplomová práce, se zabývá propagaci společnosti JSC “Rastro” stavební materiály. Teoretická část, se bude zabývat historii reklamy, která prokazuje, že je součástí marketingového komplexu maloobchodní společnosti. Představuje recenze stavebních materiálů města Petrohradu a jeho regionu, popisuje specifické aspekty, trhu prodeje stavebních materiálů. Analytická část se zabývá, analýzy byznys struktury …viacAbstract:
In this Master Thesis the development of promotion program for construction materials of JSC «Rastro» at retail network is considered. The theoretical part highlights the promotion policy in general, proving it to be a part of marketing complex of retail company, presents a review of construction materials’ market of the city of Saint Petersburg and its region, describes specific aspects of retail …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tm51v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Impression Management in Marketing and CSR: Case of Tata Group
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
Consumer Behaviour in India's Fast-Moving Consumer Goods Sector - Drivers of Pre- and Post-Purchase Decisions
Yash Kolekar -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira