Využití projektové a tematické výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ – Mgr. Dana Nová
Mgr. Dana Nová
Bakalářská práce
Využití projektové a tematické výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Use of Project and Thematic Teaching in the education of pupils with special educational needs on Primary School
Anotace:
Anotace: NOVÁ, Dana.: Využití projektové a tematické výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ. Bakalářská práce je zaměřena na využití projektové a tematické výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami jako jedné z moderních vyučovacích metod. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a obsahuje dvě kapitoly. První kapitola …víceAbstract:
Abstract: New, Dana . : Use of Project and Thematic Teaching in the education of pupils with special educational needs at Primary School. The thesis is focused on the use of Project and Thematic Teaching of pupils with special educational needs, as one of the modern methods of instruction. The work is divided into two parts. The first part is theoretical and contains two chapters. The first chapter …víceKlíčová slova
integrace inkluze žák se speciálními vzdělávacími potřebami základní škola projektová metoda projektová výuka projektové vyučování tematická výuka integrovaná tematická výuka Integration Inclusion Pupils with special educational needs Primary School Project method of Project based learning Project teaching Thematic Education Integrated Thematic Education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q7lnq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁ, Dana. \textit{Využití projektové a tematické výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/uxr7j3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA