Markéta Hromková

Bakalářská práce

Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování

Influence of influencer marketing on consumer behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na historii a současný stav influencer marketingu. Metodou analýzy v oblasti influencer marketingu zkoumáme jeho fungování, strategie a vliv na potenciální zákazníky. Speciální pozornost věnujeme dopadům na chování a reakce zákazníků, zejména v kontextu psychologie spotřebitele. Pro hlubší porozumění je provedena analýzu účinků na různé věkové skupiny potenciálních zákazníků …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the history and current state of influencer marketing. Using the method of analysis in the field of influencer marketing, we examine its functionality, strategies, and impact on potential customers. Special attention is given to the effects on customer behavior and reactions, particularly in the context of consumer psychology. For a deeper understanding, an analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D., Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku