VR42: virtuální realita jako médium výtvarné tvorby pro uživatele se zrakovým znevýhodněním – Bc. Aneta Drmotová
Bc. Aneta Drmotová
Bachelor's thesis
VR42: virtuální realita jako médium výtvarné tvorby pro uživatele se zrakovým znevýhodněním
VR42: Virtual Reality as an Art Medium for People with Visual Impairments
Anotácia:
Tato práce je koncipovaná jako experimentální projekt, mapující využití virtuální reality s lidmi se zrakovým znevýhodněním. Zároveň se zabývá zkoumáním estetiky samotného média a dalšími možnostmi jeho využití. Úsečkou, která protíná teoretickou a praktickou část, je spolupráce s uživateli centra Chrlic. Na tuto spolupráci, je navázáno samostatným projektem. Jedná se o malby, vytvořené v prostředí …viacAbstract:
This work is designed as experimental project, mapping the usage of virtual reality by people with visual impairments. This work also deals with the question of examining the aesthetics of the media itfself and other means of its usage. The key segment in both practical and theorethical part is the cooperation with clients of Chrlice center. This cooperation is furthermore developed in separate project …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jm0hv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Jan Charvát
- Oponent: Mgr. Jana Nedomová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití virtuální reality v aktivizaci seniorů s mírnou kognitivní poruchou nebo demencí
Magdaléna Binderová -
Stress exposure and self-regulation in Virtual Reality
Bojan Kerouš -
Interaktivní manipulace s 3D objekty ve virtuálním prostoru s využitím 3D skeneru MicroScribe - 3D mys
Jan Bělín -
Vliv pseudo 3D a 3D zobrazení na vnímání hloubky
Lukáš Dvorský -
Od 3D skenování po 3D tisk
Kateřina Hájková -
3D tisk modelů pro výuku mitózy na ZŠ
Kateřina Landová -
Nahota jako inspirace ve výtvarném umění kolem roku 1900 (malba a kresba)
Lukáš Man -
Dětská kresba a malba jako prostředek rozvoje jemné motoriky a grafomotoriky
Jitka DVORSKÁ