Bc. Tomáš Kochánek

Bachelor's thesis

Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.

Anotácia:
Ve své bakalářské práci hodnotím efektivitu reklamní komunikace firmy NECOSS s.r.o. za sledované období 1.5. 2010 – 31.6.2010. Bakalářskou práci jsem rozdělil do dvou hlavních částí. V první teoretické části se zabývám předmětem a metodami reklamní komunikace. Ve druhé aplikační části hodnotím jak si podnik účinně vedl s metodami jeho reklamní komunikace. Zaměřuji se na charakteristiku podniku, marketingový …viac
Abstract:
This bachelor thesis evaluates the advertising communication effectiveness of NECOSS Company Ltd. for the period May 1 2010 - June 31, 2010. Bachelor's thesis was divided into two main parts. The first theoretical part deals with the subject of advertising and communication methods. In the second application section it evaluates how effectively the firm used its advertising methods of communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
  • Vedúci: Ing. Gabriela Mádlová
  • Oponent: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích