Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o. – Bc. Tomáš Kochánek
Bc. Tomáš Kochánek
Bakalářská práce
Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.
Anotace:
Ve své bakalářské práci hodnotím efektivitu reklamní komunikace firmy NECOSS s.r.o. za sledované období 1.5. 2010 – 31.6.2010. Bakalářskou práci jsem rozdělil do dvou hlavních částí. V první teoretické části se zabývám předmětem a metodami reklamní komunikace. Ve druhé aplikační části hodnotím jak si podnik účinně vedl s metodami jeho reklamní komunikace. Zaměřuji se na charakteristiku podniku, marketingový …víceAbstract:
This bachelor thesis evaluates the advertising communication effectiveness of NECOSS Company Ltd. for the period May 1 2010 - June 31, 2010. Bachelor's thesis was divided into two main parts. The first theoretical part deals with the subject of advertising and communication methods. In the second application section it evaluates how effectively the firm used its advertising methods of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/z6yx6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Gabriela Mádlová
- Oponent: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCHÁNEK, Tomáš. \textit{Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/uygai4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
Elif Gultepe -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Maia OZDEMIR -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová