Bc. Tomáš Kochánek

Bachelor's thesis

Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.

Abstract:
Ve své bakalářské práci hodnotím efektivitu reklamní komunikace firmy NECOSS s.r.o. za sledované období 1.5. 2010 – 31.6.2010. Bakalářskou práci jsem rozdělil do dvou hlavních částí. V první teoretické části se zabývám předmětem a metodami reklamní komunikace. Ve druhé aplikační části hodnotím jak si podnik účinně vedl s metodami jeho reklamní komunikace. Zaměřuji se na charakteristiku podniku, marketingový …more
Abstract:
This bachelor thesis evaluates the advertising communication effectiveness of NECOSS Company Ltd. for the period May 1 2010 - June 31, 2010. Bachelor's thesis was divided into two main parts. The first theoretical part deals with the subject of advertising and communication methods. In the second application section it evaluates how effectively the firm used its advertising methods of communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2010
  • Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
  • Reader: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích