Reklama zaměřená na děti a její etický rámec – Bc. Jindra VOTRUBOVÁ
Bc. Jindra VOTRUBOVÁ
Diplomová práce
Reklama zaměřená na děti a její etický rámec
Advertisement aimed at children and its ethic framework
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou hromadné komunikace a jedné z jejích důležitých součástí, reklamy. Soustřeďuje se na reklamu zaměřenou na děti, popisuje způsob a zdroje její regulace zákonné a samoregulace. Popisuje činnost Rady pro reklamu a srovnává zákonnou regulaci a samoregulaci ve Slovenské republice a ve Spolkové republice Německo. Práce poukazuje nutnost regulace neetické reklamní praxe …víceAbstract:
The thesis debates the issue of mass communication and one of its important parts - advertisment. It is focusing on advertisment aimed at children, describes the means and sources of its regulation - be it legal or self-regulation. It explains the workings of the Committee for advertisment and compares the legal regulation and self-regulation in Slovakia and Germany. The thesis is pointing at the need …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Zveřejnit od: 8. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Roman Míčka, Th.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOTRUBOVÁ, Jindra. Reklama zaměřená na děti a její etický rámec. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální práce / Etika v sociální práci
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Etická regulace reklamy se zaměřením na děti v České republice a Velké Británii
Dominika Dvořáková -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Etická regulace reklamy v České republice, Velké Británii a Francii
Adéla Weczerková -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová -
Právní a etické aspekty regulace reklamy v ČR
Veronika Trojanová -
Reklama z pohledu etické regulace
Martina Krahulíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva