Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích – Bc. Kateřina Večerková
Bc. Kateřina Večerková
Master's thesis
Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích
Communication Plan to Launch Strategic Activities within Cultural Organizations
Abstract:
Účelem diplomové práce je vytvoření komunikačního plánu, který by motivoval kulturní organizace kzahájení strategických aktivit. Teoretická část práce poskytuje základní východiska týkající se kulturních organizací, nových přístupů, které se v této sféře objevují a k jejich strategickému řízení. Praktická část mapuje stav českých kulturních organizací a vyhodnocuje a interpretuje kvalitativní šetření …moreAbstract:
The purpose of the Thesis is to create a communication plan that would motivate cultural organizations to launch their strategic activities. The theoretical part of the work provides essential starting points concerning cultural organizations, new approaches that appear in this area, and their strategic management. The analytical part maps the state of Czech cultural organizations and evaluates and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEČERKOVÁ, Kateřina. \textit{Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/uyu8c0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Večerková, Kateřina. Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Finanční determinanty strategického řízení rozvoje organizace.
David Král -
Strategické řízení neziskové organizace
Martina KŘENKOVÁ -
Strategické řízení organizace
Anna BÍMOVÁ -
Strategické řízení organizace
Denisa DVOŘÁKOVÁ -
Strategické řízení organizace
Jana KUBÍKOVÁ -
Strategické řízení organizace
Filip POLÁK -
Strategické řízení vybrané organizace
Lukáš Jelínek -
"Lidské zdroje/Personální útvar" může být strategický pro řízení organizace
Aneta Zastoupilová