Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou – Bc. Margaréta Midliková
Bc. Margaréta Midliková
Diplomová práce
Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou
Legal and Ethical Aspects of Advertising with Erotic Motifs - Protection of the Public from Sexist Advertising
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá sexistickou reklamou a možnosťou verejnosti aktívne sa pred ňou chrániť. Teoretická časť sa zameriava na definovanie obecného pojmu reklama a jeho zasadenie v marketingovej komunikácií, načrtá problematiku recipientov reklamy, opisuje reklamné apely a napokon vysvetľuje vplyv reklamy na publikum. V neposlednom rade sa taktiež venuje metodike práce. Praktická časť sa venuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with sexist advertising and the possibility of the public to actively protect itself from it. The theoretical part focuses on defining the general concept of advertising and its placement in marketing communication, outlines the issue of advertising recipients, describes advertising appeals and finally explains the impact of advertising on the audience. The last part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIDLIKOVÁ, Margaréta. \textit{Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/uz3g20/.
Jak správně citovat práci
Midliková, Margaréta. Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Šokující reklama a její právní limity
Klára Guňková -
Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem
Klára Ježková -
Reklama se sexistickými prvky a její vnímání u dvou generací
Lucia Mitaľová -
Naprosto nepřípustné, ale velmi úspěšné: Pornografie, erotika a sex ve veřejném diskurzu po roce 1989.
Veronika Lengálová -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Sex a erotika v reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Erotika a sex v reklamních sděleních a jejich etičnost
Darya Verteletskaya -
Erotika a sex v reklamě
Lukáš Smička