Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou – Bc. Margaréta Midliková
Bc. Margaréta Midliková
Master's thesis
Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou
Legal and Ethical Aspects of Advertising with Erotic Motifs - Protection of the Public from Sexist Advertising
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá sexistickou reklamou a možnosťou verejnosti aktívne sa pred ňou chrániť. Teoretická časť sa zameriava na definovanie obecného pojmu reklama a jeho zasadenie v marketingovej komunikácií, načrtá problematiku recipientov reklamy, opisuje reklamné apely a napokon vysvetľuje vplyv reklamy na publikum. V neposlednom rade sa taktiež venuje metodike práce. Praktická časť sa venuje …moreAbstract:
The diploma thesis deals with sexist advertising and the possibility of the public to actively protect itself from it. The theoretical part focuses on defining the general concept of advertising and its placement in marketing communication, outlines the issue of advertising recipients, describes advertising appeals and finally explains the impact of advertising on the audience. The last part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIDLIKOVÁ, Margaréta. \textit{Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/uz3g20/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Midliková, Margaréta. Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Šokující reklama a její právní limity
Klára Guňková -
Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem
Klára Ježková -
Reklama se sexistickými prvky a její vnímání u dvou generací
Lucia Mitaľová -
Naprosto nepřípustné, ale velmi úspěšné: Pornografie, erotika a sex ve veřejném diskurzu po roce 1989.
Veronika Lengálová -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Sex a erotika v reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Erotika a sex v reklamních sděleních a jejich etičnost
Darya Verteletskaya -
Erotika a sex v reklamě
Lukáš Smička