Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor – Bc. Ivana KOLÁŘOVÁ
Bc. Ivana KOLÁŘOVÁ
Master's thesis
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
Destination management and marketing of the tourism in the town Tábor
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou podmínek, aktuální nabídky a poptávky po službách cestovního ruchu města a regionu Tábor. Nedílná část práce spočívá také ve formulaci návrhů pro podporu propagace a návštěvnosti cestovního ruchu v destinaci. Analytická část práce je zaměřena na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí destinace, SWOT analýzu a analýzu řízení destinace. V závěrečné části práce je stanoven …viacAbstract:
The thesis analyzes the conditions, the current supply and demand for tourism services in the town and region Tábor. An integral part of the thesis consists also in the formulation of examples of a good practice to support the promotion and the turnout of the destination. The analytical part focuses on the analysis of internal and external environment, the SWOT analysis and the analysis of destination …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zverejniť od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÁŘOVÁ, Ivana. \textit{Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/uz4hwa/.
Jak správně citovat práci
KOLÁŘOVÁ, Ivana. Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management Jičína
Thi Phuong Vo -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Iveta Romančáková -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Tereza Stejskalová -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Markéta Krásová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina
Názov
Vložil
Vložené
Práva