Aplikace kreativity do kosmetické soutěže – Bc. Jitka Boušková
Bc. Jitka Boušková
Bakalářská práce
Aplikace kreativity do kosmetické soutěže
Application of creativity to cosmetic competition
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku efektivního využití času v praktické výuce v oboru kosmetické služby. V práci jsou popsány konkrétní metody podporující kreativitu a kreativita samotná. Tyto metody jsou začleněny do nově navrženého učebního plánu. Dále bakalářská práce obsahuje návrh soutěže, určenou pro žáky středních škol. Soutěž je postavena na tvořivém myšlení a kreativní činnosti.Abstract:
The thesis focuses on issues related to effective ways how to spend free time in practical training in the field of cosmetic services. Concrete methods supporting creativy are described in the thesis, as well as creativy itself. The methods were integrated into a newly designed curriculum. The thesis also includes a draft competition intended for secondary school students. The main idea of the competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uk879/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: PhDr. Jan Válek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Kreativní metody při práci pedagoga
Blanka JOUROVÁ -
Kreativní účetnictví - metody a technika prevence
Daniel Kostelecký -
Metody a techniky kreativního myšlení a jejich využití v podnikové praxi
Linda Poldauf -
Vybrané metody kreativního účetnictví a jejich využívání v praxi
Lucie Jandová -
Učební plán (metody) pro 7. ročník ZŠ do předmětu Technická výchova
Rudolf STAŘIČNÝ -
Kreativita v propagaci. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Aneta Voříšková -
Zhodnocení marketingové komunikace projektu Soutez.cz
David Fišer -
Architektonická soutěž jako soutěž o návrh a její regulérnost
Tereza Bečková