Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Filip Pohli
Filip Pohli
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Marketing Communication Analysis of the Selected Company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komplexní analýzu marketingové komunikace baru Kinobar Etáž, který se nachází ve městě Ostrava. Cílem této studie je zhodnotit a pochopit účinnost stávajících marketingových strategií a komunikačních kanálů baru a navrhnout možná zlepšení pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu. První část práce se zabývá teoretickým základem oboru marketing a specifikací …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on a complex analysis of marketing communication of the Kinobar Etáž bar, which is situated in the town of Ostrava. The aim of this thesis is to evaluate and understand the efficiency of current marketing strategies and communication channels of the bar and to propose an improvement for rising its competitiveness on the market. The first part of the thesis deals with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151587
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2023
- Vedúci: Lenka Kauerová
- Oponent: Vendula Ficelová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Analýza marketingové komunikacní strategie Music baru Backdoors
Vojtěch Hubálovský -
Marketing v sektoru služeb
Jana Šantrůčková -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková