Tvorba počítačové hry a její řešení pomocí umělé inteligence – Bc. Jiří Dostál
Bc. Jiří Dostál
Bakalářská práce
Tvorba počítačové hry a její řešení pomocí umělé inteligence
Creating of a video game and its solution using artificial intelligence
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření počítačové hry a následně její řešení pomocí umělé inteligence. Hlavním cílem bylo začlenit do hry strojové učení. Hra byla vytvořena pomocí Unreal Engine a soustředí se na závodní trať, kterou projíždí autonomní závodní vůz řízený umělou inteligencí.První přístup k implementaci strojového učení byl proveden přímo v rámci Unreal Engine bez použití jakýchkoli …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the creation of a computer game and its subsequent solution using artificial intelligence. The main goal was to incorporate machine learning into the game. The game was created using the Unreal Engine and focuses on a race track that is driven by an autonomous racing car controlled by artificial intelligence.The first approach to implementing machine learning was done …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14929
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Milan Kořínek
- Oponent: Ing. Tomáš Nacházel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Visualization of hidden layers in convolutional neural networks
Jakub Hruška -
Simulation of Multiple Motile Agents Using Neural Networks
Branislav Ševc -
Automatic Recognition of User Interface States Using Convolutional Neural Networks
Klára Petrovičová -
Optimization techniques of neural networks for mobile platforms during training phase
Adam Grygar -
Particle detection in electron microscopy images using neural networks
Roman Ďuriš -
Fast object detection on mobile platforms using neural networks
Tomáš Repák
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
24. 5. 2024
Kohout, J.
24. 5. 2024