Úprava denního režimu pro dítě s kombinovaným postižením, kde jedno z postižení je zrakové – Jana ŘEPOVÁ
Jana ŘEPOVÁ
Bakalářská práce
Úprava denního režimu pro dítě s kombinovaným postižením, kde jedno z postižení je zrakové
-
Adjustment of the daily regimen for children with multiple disabilities, where one of the disability is visual impairment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá denním režimem dítěte s kombinovaným postižením. Teoreticky jsou zde vymezeny některé druhy postižení. V praktické části práce pojednává o denním režimu u tří vybraných dětí a vlivu rodiny a vzdělávání na rozvoj jedinců s postižením.Abstract:
This thesis deals with the daily routine of a child with multiple disabilities. Theoretically, there are definitions of some kinds of disabilities. The practical part deals with the daily routines in three selected children and the influence of family and education for the development of individuals with disabilities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEPOVÁ, Jana. \textit{Úprava denního režimu pro dítě s kombinovaným postižením, kde jedno z postižení je zrakové}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/uzts8g/.
Jak správně citovat práci
ŘEPOVÁ, Jana. Úprava denního režimu pro dítě s kombinovaným postižením, kde jedno z postižení je zrakové. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva