Vývoj e-shopu pro streetwearovou značku oblečení – Tatiana Chesebieva
Tatiana Chesebieva
Bachelor's thesis
Vývoj e-shopu pro streetwearovou značku oblečení
Online store development for a streetwear brand
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout a vyvinout internetový obchod pro streetwearovou značku oblečení La Bohème de Prague. V teoretické části práce je nejprve představena základní informace o struktuře a typických funkcích e-shopů, potom jsou rozebrány některé z nejpopulárnějších v ČR e-commerce redakčních systémů a jejich možnosti a omezení. Dále se práce zabývá designem uživatelského …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to design and develop an online store for the streetwear clothing brand La Bohème de Prague. The theoretical part of the thesis first introduces basic information about the structure and typical functions of online stores, then discusses some of the most popular e-commerce content management systems in the Czech Republic and their capabilities and limitations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83482
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Filip Dědic
- Reader: Petra Ivanega
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83482
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Comparison of building an online store of digital technology using React and WordPress
Natalia Vasilenko -
Návrh e-shopu na prodej vinylových desek s použitím UX metod
Oleksii Mykholap -
Tvorba nového designu pro e-shop Profi-pedikura
Viktorie Kaššayová -
Návrh SEO a UX e-shopu tadytuto.cz
Tomáš Chudoba -
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení
Ondřej Syrový -
Informační architektura pro e-shop a repozitář videoher
Jan Hlavnička -
Aplikace metod user experience na konkrétní e-shop.
Václav Půlpán -
Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy
Helena Schmiedová