Jan Brychta

Bakalářská práce

Analýza nástrojů marketingového mixu v hotelu Vivaldi

Analysis of Marketing Mix Tools in a Hotel Vivaldi
Anotace:
Cílem této práce je rozbor jednotlivých uplatňovaných nástrojů marketingového mixu hotelu Vivaldi. Zhodnocení vhodnosti jejich použití. Uvést návrhová opatření a případně možný způsob jejich řešení.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is analysis of individual alleged tools of marketing mix of hotel Vivaldi. Estimation aptitude of their using. Bring in proposal measure and eventually their possible way of resolution.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
  • Vedoucí: Hana Karásková
  • Oponent: Zdeňka Škarková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15219