Jan Brychta

Bachelor's thesis

Analýza nástrojů marketingového mixu v hotelu Vivaldi

Analysis of Marketing Mix Tools in a Hotel Vivaldi
Abstract:
Cílem této práce je rozbor jednotlivých uplatňovaných nástrojů marketingového mixu hotelu Vivaldi. Zhodnocení vhodnosti jejich použití. Uvést návrhová opatření a případně možný způsob jejich řešení.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is analysis of individual alleged tools of marketing mix of hotel Vivaldi. Estimation aptitude of their using. Bring in proposal measure and eventually their possible way of resolution.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2009
  • Supervisor: Hana Karásková
  • Reader: Zdeňka Škarková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15219