Role plakátu jako nositele komerční informace na počátku 20. století - komunikační specifika – Bc. Marta Koucká
Bc. Marta Koucká
Bakalářská práce
Role plakátu jako nositele komerční informace na počátku 20. století - komunikační specifika
Posters role, as a commercial information carrier, at the begining of 20th centrury - communication specifications
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je plakát jako nositel komerčního sdělení na počátku 20. století. Práce je rozdělena do tří částí. V první části seznamuje s faktory, které daly plakátu vzniknout z pohledu vědecko-technického a společenského. Přiblíží také tehdejší nároky na vzhled plakátu nejen po jeho výtvarné ale také propagační stránce. V druhé části se práce zabývá oblastmi, ve kterých se plakát …víceAbstract:
This bachelor thesis presents a poster as a commercial information carrier at the beginning of the 20th century. The work is devided into three parts. First part presents the factors that influenced the creation of the poster from scientic technical and social point of view . It also gives a closer look at the requirements on posters appearance from the creative and promotional side. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vm5ha/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Celebrity jako nositelé propagačních poselství
Tereza Podlipná -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Adina Skálová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Komunikace vybraného podniku na sociálních sítích
Daniel Kylar -
Analýza masmediální komunikace firmy na trhu kosmetiky
Klára Portešová -
Marketingová komunikace zvoleného podnikatelského subjektu
Petr Kopečný -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb
Hana Sněhotová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková