Bc. Irena Bohuňková, DiS.

Master's thesis

Zavádění prémiové vlasové značky na český trh

Launch of premium hair brand on the Czech Market
Abstract:
Cílem diplomové práce je shrnout kompletní marketingový plán kosmetické značky TONI&GUY pro rok 2013 a její roční působení na českém trhu. Shrnout úspěchy a neúspěchy, identifikovat případné nedostatky a doporučit další kroky, které by vedly k vylepšení komunikační strategie. Práce nabízí ucelený pohled na problematiku marketingového plánování a vyhodnocení prvního roku působení značky na českém …more
Abstract:
The main objectives of this paper is to summarize a complete marketing plan for cosmetic brand TONI&GUY for 2013 and its annual effect on the Czech market. Summarize the successes and failures, identify any shortcomings and to recommend further steps that would lead to the improvement of the communication strategy. The paper combines offers a comprehensive perspective on marketing planning and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní