Zavádění prémiové vlasové značky na český trh – Bc. Irena Bohuňková, DiS.
Bc. Irena Bohuňková, DiS.
Master's thesis
Zavádění prémiové vlasové značky na český trh
Launch of premium hair brand on the Czech Market
Abstract:
Cílem diplomové práce je shrnout kompletní marketingový plán kosmetické značky TONI&GUY pro rok 2013 a její roční působení na českém trhu. Shrnout úspěchy a neúspěchy, identifikovat případné nedostatky a doporučit další kroky, které by vedly k vylepšení komunikační strategie. Práce nabízí ucelený pohled na problematiku marketingového plánování a vyhodnocení prvního roku působení značky na českém …moreAbstract:
The main objectives of this paper is to summarize a complete marketing plan for cosmetic brand TONI&GUY for 2013 and its annual effect on the Czech market. Summarize the successes and failures, identify any shortcomings and to recommend further steps that would lead to the improvement of the communication strategy. The paper combines offers a comprehensive perspective on marketing planning and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h61io/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Proces založení a uvedení nové značky na trh
Kristýna Dufková -
Podnikatelský plán pro uvedení nové značky Re.Bruns na trh
Victoria Židková -
Uvedení nové značky na mezinárodní trh
Jana Kneblová -
Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky
Ondřej Kučera -
Segmentace trhu a doporučení pro uvedení nové značky na trh
Barbora Koudelová -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Studie proveditelnosti – uvedení nové dětské značky na trh
Marek Švingr -
Podnikatelský záměr - uvedení nové módní značky na trh
Dominika Maloňová