Phraseme mit Körperteilen (Arm, Hand, Bein, Fuß) im DaF-Unterricht – Bc. Michaela Hubáčková
Bc. Michaela Hubáčková
Diplomová práce
Phraseme mit Körperteilen (Arm, Hand, Bein, Fuß) im DaF-Unterricht
Idioms with body elements (hand, leg) in German as foreign language.
Abstract:
This Master’s thesis deals with phrasemes with keywords regarding body parts (hand, arm, leg, head, eyes, nose, mouth, ears and fingers) and their didactization. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part there’s a brief introduction of the field of phraseology and the concepts closely re-lated to it. The theoretical part of the thesis then deals with the …víceAbstract:
Magisterská diplomová práce zabývá frazeologizmy s klíčovými slovy z oblasti částí těla (ruka, paže, noha, hlava, oči, nos, ústa, uši a prsty) a jejich didaktizací. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je stručně představena oblast frazeologie a pojmy, které s ní úzce souvisí. Dále se teoretická část zabývá klasifikací frazeologie a jejími typy ekvivalence. Samostatná …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tmwar/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Sylvie Stanovská, Dr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
Reflexive Verben im Deutschen und Tschechischen kontrastiv. Ein Didaktisierungsvorschlag.
Monika Řezníčková -
Übersetzen von Verba dicendi. Ein Didaktisierungsvorschlag für E-Learning
Edita Fialová -
Komponent částí lidského těla ve švédské, německé a české kontrastivní frazeologii jako prostředek pro vyjádření emocionality
Hana Molíková