Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ – Mgr. Nikola Goňová
Mgr. Nikola Goňová
Master's thesis
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
The development of reading literacy at primary school by methods of critical thinking
Abstract:
Závěrečná práce je zaměřena na rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí metod kritického myšlení zejména u žáků 4. a 5. ročníku základní školy. Obsahuje teoretické poznatky o dítěti mladšího školního věku, jeho způsobu učení a obsahu vzdělávání na 1. stupni ZŠ. Dále se zabývá vymezením pojmu čtenářská gramotnost, zkoumá postavení této problematiky v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání …moreAbstract:
The thesis focuses on the development of reading literacy using the methods of critical thinking mainly for elementary school pupils at fourth and fifth grades. It includes theoretical knowledge about a child of younger school age, his or her learning styles and the content of primary education. Furthermore, the thesis defines reading literacy, the ways of developing it and it is a position in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/h32qd/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GOŇOVÁ, Nikola. \textit{Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/v0zuz3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Metody rozvoje kritického myšlení v odborném vzdělávání
Hanuš Tošovský -
Uplatnění metod programu RWCT v hodinách slohu na gymnáziích
Barbora Šteyerová -
Programy na podporu kritického myšlení u dětí mladšího věku s použitím metod RWCT v Městské knihovně Český Těšín
Šildrová Šildrová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Vzdělávání k demokratickému občanství pomocí metod Filozofie pro děti a Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Martin Drnek -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ