Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ – Mgr. Nikola Goňová
Mgr. Nikola Goňová
Master's thesis
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
The development of reading literacy at primary school by methods of critical thinking
Anotácia:
Závěrečná práce je zaměřena na rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí metod kritického myšlení zejména u žáků 4. a 5. ročníku základní školy. Obsahuje teoretické poznatky o dítěti mladšího školního věku, jeho způsobu učení a obsahu vzdělávání na 1. stupni ZŠ. Dále se zabývá vymezením pojmu čtenářská gramotnost, zkoumá postavení této problematiky v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání …viacAbstract:
The thesis focuses on the development of reading literacy using the methods of critical thinking mainly for elementary school pupils at fourth and fifth grades. It includes theoretical knowledge about a child of younger school age, his or her learning styles and the content of primary education. Furthermore, the thesis defines reading literacy, the ways of developing it and it is a position in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h32qd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedúci: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění metod programu RWCT v hodinách slohu na gymnáziích
Barbora Šteyerová -
Programy na podporu kritického myšlení u dětí mladšího věku s použitím metod RWCT v Městské knihovně Český Těšín
Šildrová Šildrová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Eva ŘÍHOVÁ -
Metody a strategie kritického myšlení ve výuce mateřského jazyka na 1. st. ZŠ
Veronika Čížová -
Vzdělávání k demokratickému občanství pomocí metod Filozofie pro děti a Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Martin Drnek -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ