Hodnocení výsledků žáků ve vybrané škole realizující vzdělávací program Začít spolu – Bc. Nikola Šírová
Bc. Nikola Šírová
Bakalářská práce
Hodnocení výsledků žáků ve vybrané škole realizující vzdělávací program Začít spolu
Student assessment in a particular school based on an educational programme Step by step
Anotace:
Závěrečná práce zkoumá, jakým způsobem se zaměření vybrané základní školy pracující dle vzdělávacího programu Začít spolu a její hodnoty zobrazují v hodnocení výsledků žáků. V teoretické části najdeme především vymezení kurikula, hodnoty programu Začít spolu a co vše se skrývá pod pojmem hodnocení. Věnovat se budeme rozdílnosti formativního a sumativního hodnocení, tématu popisné zpětné vazby, různým …víceAbstract:
The bachelor thesis is based on the study of the values and the main aim of the school applying the educational programme Step by Step and its impact on the pupils assessment. In theoretical part there will be described the curriculum orientation, the values of Step by Step programme and what is hidden in the word “assessment”. The main aim will be laid upon the difference between formative and summative …víceKlíčová slova
Formativní hodnocení sumativní hodnocení sebehodnocení hodnocení výsledků žáků formy hodnocení zpětná vazba Začít spolu orientace na dítě hodnoty školy zaměření školy metody hodnocení. Formative assessment sumative assessment self-assessment pupils results assessment forms of assessment feedback Step By Step child oriented education school values school orientation assessment methods.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pd8cr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Ruský jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Drama versus Theatre in Education
Dita Pisková -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formativní hodnocení v práci učitele - cesta k efektivnímu učení žáků
Tereza SACHLOVÁ -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
New methods for assessment of the atmospheric levels of persistent organic pollutants
Jiří Kalina -
Hodnotová orientace žáků středních škol
Veronika Sedláková