Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o. – Michal Košťál
Michal Košťál
Bachelor's thesis
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Retail marketing and in-store promotion Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Anotácia:
Tato práce pojednává o retail marketingu a in-store promotion. Je zaměřena pri-márně na merchandising, podporu prodeje a další vybrané aktivity. Vlastní práce je věnována společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o. a vychází z velké části z praxe a osobní zkušenosti, které byly získány v zaměstnání u Samsung Electronics. Nejprve je představena společnost Samsung a jejich výše investic do …viacAbstract:
This thesis deals with the retail marketing and the in-store promotion. It is prima-rily focused on merchandising, sales promotion and other selected activities. The work itself is devoted to Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o. and is mostly based on a practical experience gained from a position of an employee. Firstly, the amount of investments in marketing of Samsung in comparison with the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Radiměřský, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŠŤÁL, Michal. \textit{Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/v1r23t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Vliv značky mobilních telefonů na kupní chování spotřebitele
Alžběta Lauermannová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Cao Khanh Nguyen -
Nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji
Anna Sapelnikova -
Podpora prodeje franšízových prodejen ve společnosti Vodafone Česká republika
Patrik Lorenz -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk
Názov
Vložil
Vložené
Práva