Konkurenční strategie pro konkrétní podnik – Barbora Sedláčková, DiS.
Barbora Sedláčková, DiS.
Bachelor's thesis
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Companys Competitive Strategy
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou konkurenční strategie. Cílem práce je provést analýzu podniku a jeho konkurence. Na základě analýzy a zkoumání bude vybrána konkurenční strategie a zpracován návrh na další rozvoj společnosti.Abstract:
Bachelor thesis is focused on competitive strategy. The object is to analyse the company and its competition. Based on the analysis and the study of the company is evaluated the strategy and created a proposal of possible future growth of the company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Identifier:
https://is.sting.cz/th/mabk5/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2020
- Supervisor: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Havířová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economics and management / Management SME
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Yana Lazareva -
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě
Margarita Tulbu