Martin Kučera

Bachelor's thesis

komunikační strategie prodeje elektronockých vstupenek

Communication strategy for selling of electronic tickets
Abstract:
Tato práce se zabývá trhem elektronických vstupenek. Cílem práce bylo představit tento segment trhu, provést marketingový výzkum trhu elektronických vstupenek a navrhnout komunikační strategii vybrané firmy. Práce nejprve popisuje stávající stav mobilní aplikace Smart Ticket určené pro distribuci vstupenek a kuponů vyvinuté startupem, který se chce prosadit na mezinárodním trhu. Dále jsou vymezeny …more
Abstract:
This thesis discusses the electronic ticket market. Goals of the thesis are to provide an overview of the electronic ticket market, to conduct a survey aimed at this kind of market and to propose a communication strategy for a relevant company. In the first section the current state of a ticket and voucher mobile distribution application called Smart Ticked is described. This application is being developed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: René Czechowski

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45805